onsdag 13 oktober 2010

Fantastisk recension från Finland

I söndags hade Hufvudstadsbladet i Helsingfors denna fantastiska recension. Jag fick den idag, och eftersom den är nästan en helsida stor får jag inte in hela i mitt system. Men det är i alla fall Bodil Zalesky som skrivit och jag känner en djup tacksamhet att den boken får så fina vitsord i landet jag alltmer håller av och längtar, så här nära på utgivningsdagen för min nästa bok. Om du klickar på bilden kan du läsa vad som skrivs, i alla fall fragment av det.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det där var lite pressuppmärksamhet du verkligen gjort dig förtjänt av, mitt i den stora, oförklarliga svenska tystnaden.

Grattis underbare Thomas Nydahl!

Inre exil sa...

Tack för dessa värmande ord! Du gjorde mig glad på morgonkvisten, fast jag inte vet vem du är.