tisdag 31 oktober 2023

Massakerbilder och missilljud

Ljuden från missilerna ekar i mitt huvud. Blodet har stänkt på kläder, mattor och möbler. Sedan Putin-fascisterna inledde sitt totala krig mot Ukraina lever jag i krigstid. Som så många andra. När islamo-fascisterna och jihadisterna i HAMAS den 7 oktober inledde massakrerna i södra Israel har krigstiden fördubblats och missilljuden blivit än starkare.

Behöver jag bilder att bära på och att sova med? BBC står för den servicen. Det gör också pressen, så som jag möter den i digital form.

Innan jag återvänder till sängen, bara detta:

Kibbutz Be´eri, södra Israel, drygt 120 mördades bara här


1 kommentar:

Anonym sa...

Eländes älendes elände bara elände överallt elände, jag tvingar mig att tro att det kommer att ljusna för oss alla om inte förr så i morgon bittida