fredag 27 oktober 2023

Hurra för Astrid

I dag den 27 oktober firar världens bästa Astrid sin födelsedag. 

Hennes fest blir säkert den sista stora, med barn och barnbarn i det här underbara huset. Det blir många gäster och jag tror på en bra kväll om jag bara får vila under eftermiddagen. 

Astrid har varit kärleken och livet för mig i snart trettio år. Vi har sett alla barnbarnen komma tillsammans. Vi har rest, vi har gjort böcker ihop. Mest av allt har vi delat det lilla och stilla livet.

Resten får vi återkomma till. I dag säger vi bara GRATTIS ASTRID ❤️❤️❤️

3 kommentarer:

Anders W sa...

Så rörande. Grattis Astrid! ♥️♥️♥️

skepparn sa...

Ja, grattis till fotografen!
( Katakres, jag vet)

Min faster hette Astrid.
Apropå fotboll nyligen - Drottningen, den hastigt döda av Belgien, hette ju Astrid.
Dessutom dog min farmor för 50 år sedan blott 94 år gammal på Astridsdagen.

Mitchi Kycyku sa...

Grattis till Astrid!
🎂
Må ni leva lyckliga över 💯 År tillsammans!🥂🎉