tisdag 19 december 2023

Antalet läsare av bloggen

 

Den senaste tiden har jag grubblat mycket på hur många läsare jag har kvar i bloggen. Eftersom jag inte har kvar Statcounter-räknaren kan jag bara se det fåtal som registreras direkt i anslutning till ett inlägg (synligt bara för mig). Det är ett så litet antal att jag övervägt att stänga bloggen vid nyår.

Så började jag studera bloggens olika tekniska sidor och kom till statistiken. Skärmdumpen ovan visar att jag haft 26.657 sidvisningar under november, och hittills i december hela 13.104, vilket indikerar en sammanlagd siffra i närheten av novembers.

Hittills i dag 280. I går 689. Och sedan jag startade hela två miljoner 669 tusen 589. Hur är det man säger? Man tar sig för pannan och fortsätter blogga. Varje dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra slutsats, Thomas! God Jul tillönskas Du - och med hopp om ett bättre Gott Nytt År.
//sts

Anonym sa...

Nej, stäng inte din blogg, den är så speciellt bra.