onsdag 16 maj 2012

Verklighet och television.

Våra första tågbiljetter på väg ut ur maskinen i morse.
Här sitter jag mitt i islamistsmeten - på vägen från puben Shakespeare där jag matat livsandarna ikväll mötte jag fyra extremt insvepta människor, man kunde inte ens på gången och klädseln avgöra vilket kön de hade - och får ett mail från Kaj i Helsingborg och ett från Steen i Köpenhamn. De har ett och samma budskap till mig, att jag måste se UG om de svenska medeltidsimamerna: http://svt.se/ug/muslimska-ledare-uppmanar-kvinnor-till-underkastelse Det ska jag förvisso göra, men inte så länge jag befinner mig i Europas shariazon. Här räcker det med vad jag ser, hela tiden, med egna ögon.

New Street Station i morse.
Och vad bilderna beträffar vill jag säga att det som läggs i bloggen de kommande två veckorna är mina egna amatörbilder. Astrids bilder kommer att sparas till boken.

Inga kommentarer: