torsdag 5 april 2012

Sextio år senare

"Jag vill särskilt rekommendera den för kapitlet om Israel-Palestina. Där blandar Thomas minnen från resor i området med sina djupa kunskaper om regionen. Han skissar på en möjlig, fast antagligen omöjlig, väg till fred. Och han ger framför allt en fördjupad bild av den konflikt som i svenska media framställs förhållandevis ensidigt."

Bloggaren Karin på Blott Sverige.

"Detta är den första längre text jag läser av Thomas Nydahl trots den enorma produktivitet han uppvisat, men jag skulle tro att det inte blir den sista. Annars är det bara att följa hans blogg med dess klarsynta inlägg om det mesta."

Stefan Lundin på Facebook

"Jag känner få svenska intellektuella som är lika öppna för intryck från andra kulturer, som är lika nyfikna inför just den mångfald som erbjuds från hela världen (alltså den som är större än den anglosaxiska)."

Bloggaren Bernur

Min nya bok Sextio år senare kostar 150:- inklusive frakt.

Är du intresserad så skicka ett mail till thomas.nydahl@gmail.com

Klicka på omslaget för läsbart format.

Inga kommentarer: