lördag 9 september 2023

Nödrop. Böcker till mycket låga priser

Jag gör här i bloggen en sista utförsäljning av de böcker jag givit ut under femton år.


OBS! Boklagret på bilden innehåller också enskilda titlar som är helt slutsålda.

 

Mitt konto är tomt. Helt tomt. Jag vill inte låna pengar. Inte alls. Tvärtom vill jag stå fri.

 

Det jag har av "kapital" är ett väldigt litet restlager av böcker jag själv skrivit och i de flesta fall också utgivit.

 

Det innebär, om jag säljer dem, att jag kan få in några hundralappar och att du som läsare kan få hem några böcker till riktigt låga priser. Det enda du behöver lägga till bokpriserna är Postnords bokpåse M, som kostar 66:-. 

 

Alla angivna priser är styckepriser och avser köp inom Sverige. För utlandsbeställningar, v.v. kontakta mig för pris.

 

Du räknar själv ut summan du ska betala, och swishar den till mig på 0706423016 och sänder samtidigt med din postadress. Tänk på att det får plats max två böcker per bokpåse. Vill du köpa fler får du kontakta mig för pris på större bokpåse.

 

Följande böcker och priser gäller:

 

Ökenvandring, ett exemplar kvar, tredje och sista boken i min  svit politiska geografier. 50:- + bokpåse 66:-.

 

Blått stål, ett exemplar kvar, en lyrisk svit om maskinerna och fabrikerna, utgiven av Symposion. 50:- + bokpåse 66:-.

 

Kulturen vid stupet, tre exemplar kvar. 50:- + 66:-.

 

Ett barn är fött på Sevedsplan, ett exemplar kvar, boken om Malmö förr och nu. 200:- + bokpåse 66:-.

 

Vardagar före sammandrabbningen, ett exemplar kvar. 50:- + bokpåse 64:-

 

Stormar och vilopunkter. Om mänsklig svaghet, utsatthet och styrka, åtta exemplar kvar. 50:- + bokpåse 66:-.

 

Solitär i nyspråkets tid, två exemplar kvar. 50:- + bokpåse 66:-.

 

Förensligandet, ett exemplar kvar. 100:- + bokpåse 66:-.

 

Antecknat i krigstid, fem exemplar kvar. 50:- + bokpåse 66:-.

 

Sextio år senare, fem exemplar kvar. 50:- + bokpåse 66:-.

 

Kärlek och längtan, om den portugisiska fadokulturen, sex exemplar kvar. 50:- + bokpåse 66:-. OBS! SLUTSÅLDA UNDER LÖRDAGEN.

 

Det finns ganska många exemplar kvar av följande tre titlar:


Sedan möttes vi i Paris. Breven från Anne-Marie Berglund. 300:- + bokpåse 66:-.

 

Från All My Loving till Allahu Akbar. Reportagebok från Manchester och Liverpool. 50:- + bokpåse 66:-.

 

Ett huvud är mer än fyra hundra struphuvuden. Essäer och anteckningar. 50:- + bokpåse 66:-.

 



2 kommentarer:

Mats B-P sa...

Vertigo, ellerströms mfl säljer ju via Bokbörsen; "Direkt från förlaget" som det står. Kan det vara nåt?

Inre exil sa...

Tack Mats. Skulle inte orka med det administrativa. Blir allt sämre.