torsdag 10 mars 2011

Två röster om min nya bok.

Nyskrivet om Långsamhetens nej:

Här en bloggare: "Vackert, välformulerat, och mycket personligt reflekterar han över tillvaron."

Och här en annan: "Jag har återupptäckt en litterär själsfrände, Thomas Nydahl. Jag har läst honom tidigare och hittade för några dagar sedan hans senaste bok Långsamhetens nej på biblioteket. Av en kritiker kallas han 'obstinat högkulturell, argt vänster, reaktionär i förhållande till det mesta som är typiskt för vår tid.' Reaktionärt? Då undrar jag vad som kan betecknas som progressivt i vår tid?"

Är du själv intresserad? Då ska du veta att jag säljer boken här genom bloggen till lågt pris, 95:- till och med den 15 mars. Sedan återgår den till normalpris igen. Sänd mig bara ett mail om du vill ha boken: thomas.nydahl@gmail.com

Inga kommentarer: