måndag 13 augusti 2012

Uppdatering om min nya bok

Birminghams nya centralbibliotek under uppförande. Ska invigas 2013. Foto: AN
Igår eftermiddag lade jag ut texten om min nya bok. Det har redan börjat rassla till med sponsorer och beställare. Jag vill i denna uppdatering bara säga att det krävs cirka 30 sponsorer för att projektet ska gå att genomföra. Det tror jag är en realistisk uppskattning. Om sedan antalet beställare blir tillräckligt stort minskar förstås antalet nödvändiga sponsorer. Jag ser fram emot att få ta emot er, mina trogna läsare, i veckan framöver. På onsdag gör vi bildarbetet och sedan går ett komplett manus till sättning. Här finner du all information du behöver.

PS: Ni som anmäler er som köpare behöver bara uppge namn och adress, så återkommer jag senare med uppgifter om hur och när ni betalar.