fredag 4 november 2011

Vi närmar oss boken om stupet i rasande fart.

Fredag. November. Dags att summera. Den 15 september gick jag ut med liten förvarning om att det skulle kunna bli en ny bok om bloggens läsare var med på noterna. När jag fattade beslutet att ge ut boken genom bloggen hade jag fått tillräckligt många anmälningar för att de skulle täcka tryckkostnaden av boken (jag hade förstås glömt bort portokostnaden, så idag ligger jag några tusenlappar minus). Av alla förhandsanmälningarna återkom alla utom 8 personer. Det är ett enastående utfall, ur mitt perspektiv sett.

Jag hade lovat att boken skulle vara färdig så ni hann få den före jul. Beräknad leverans var satt till 19 november.

Men nu har jag fått veta att boken redan är färdig. Om allt går som det ska har jag kartongerna här på måndag, och då kommer jag att ägna hela nästa vecka åt att skriva i böckerna, packa och skicka ut dem.

Ibland finns det medvind där man minst anar det.

Nytillkomna intresserade kan sända ett mail till mig på adressen thomas.nydahl@gmail.com för mer information.

Om du klickar på bokomslaget ovan kan du läsa texterna.