För ett år sedan såg det ut så här.
Idag fyller Hjalmar tio år. Och imorgon fyller jag 73. Vi skulle alltså, som vanligt, ha en gemensam fest.
Den har vi verkligen sett fram emot.
Men händelser utanför vår kontroll tvingar oss att ställa in. Ändå ropar jag hela vägen:
GRATTIS HJALMAR PÅ TIOÅRSDAGEN!
Tioårsdagen är en viktig milstolpe🎷

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar