måndag 1 juli 2013

Medborgaren, makten och moskén levereras till beställarna tredje veckan i juli.

I fredags anlände min nya bok, Medborgaren, makten och moskén, från tryckeriet till Stockholm. Därifrån går den till Skåne den 12 eller 13 juli. Det innebär mer än en månad tidigare än beräknat.

Ni som förbeställt och betalat kommer att få boken i brevlådan tredje veckan i juli.

Ni som ännu inte betalat kommer med i andra utskicket, förutsatt att jag fått in betalning på mitt konto vid den tidpunkten. I första utskicket går alla som är betalda i förväg, samt friexemplaren till er som bett att få skriva om boken, samt till kollegor.

Eftersom det finns ett antal beställare som inte fört över pengarna än, så vill jag ge er en chans att göra det den här veckan. Om ni fört över pengarna före fredag 5 juli, så lägger jag med era beställningar i första utskicket. 

Är du intresserad av boken finns det mer att läsa här.

Inga kommentarer: