tisdag 3 maj 2016

Vardagar före sammandrabbningen ett steg närmare leverans

Min nya bok ligger nu på tryckeriet. Det innebär att det lägre förköpspriset bara gäller några veckor till. Sedan höjs priset med 50:-
Om ni beställer och gör ett förköp kostar boken 250:-

Om ni väntar tills den levererats från tryckeriet är priset 300:-
Båda priserna inkluderar frakt.
Ni som förköpt men inte överfört betalning än bör göra det inom kort, annars måste jag höja priset också för er. Jag räknar med att det blir om c:a två veckor. Beställningar tar jag emot på thomas.nydahl@gmail.com
Vad är då detta för bok? Låt mig citera omslagets baksidestext, som lyder:

Vardagar före sammandrabbningen är en bok om de stora, europeiska författarna som före krig och konflikter fungerat som seismografer i vardagen och som vittnen efteråt.


Ämnet äger högsta aktualitet. Finns det idag intellektuella som skildrar politiska konflikter, kaos och kriser i vårt oroliga och turbulenta Europa? Vad kan vi lära av sådana som Thomas Mann, Enst Jünger, Imre Kertész, Irène Némirovsky, Thomas Bernhard, Stefan Zweig, Herta Müller och andra?


Inga kommentarer: